|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gokugt
Administrator
Dołączył: 13 Mar 2007 Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:15, 13 Mar 2007 Temat postu: Regulamin db4ever by medyq |
|
|
Postanowienia Ogólne
** Regulamin dotyczy Portalu DB4Ever i działającego przy nim forum.
** Regulaminowi podlegają odoby odiwiedzające, uzytkownicy, goście i wszyscy którzy w jakiś sposób przyczyniają sie do rozwoju strony.
** Osoby przesyłające na rzecz portalu pliki, muszą wydać zgodę na umieszczenie ich nicka przy dostarczonym pliku lub artykule
** Użytkownicy (redaktorzy) i osoby pomagające w rozwoju strony db4ever, mogą w każdym momencie zerwać współprace, jednak nie mogą rządać usunięcia ich textów, linków i prac w zaistniałej sytuacji. Pliki, prce te, pozostaną jako część strony do czasu aż decyzje o usunięciu podejmie administrator. W/w pliki opatrzone będą do tego czasu nickiem przysyłającego.
** W dziale Odcinki znajduja sie linki do serwerów zewnetrzych i Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za charakter umieszczonych tam plików oraz prawa autorskie
** W dziale Torrenty nie znajdują sie żadne chronione prawami autorskimi pliki, co jest rownoznaczne z tym ze redakcja, użytkownicy ani właściciel serwera nie mogą by pociągnieci do odpowiedzialności karnej. Pliki do których prowadzą torrenty, znajdują się na komputerach osobistych użytkowników i gości poza tym serwerem
** Przetrzymywanie ściągnietych z serwisu db4ever plikow przez dłużej niż 24 godziny jest według polskiego prawa przestępstwem. Redkacja nie ponosi odpowiedzialności za sposób użytkowania tych plików
** Redakcja nie me mozliwości sprawdzić praw autorskich przysyłanych przez użytkowników prac, plików i linków, więc nie może być z tego tytułu obciążona. Jeśli zaistnieje sytuacja wątpliwa prosimy o kontakt z administratorem.
** Redakcja ani właściciel serwera nie mogą być obciążeni rzadnymi sankcjami prawnymi i nie może być wobec nich wyciągana odpowiedzialność z tytułu wyżej wymienionych punktów przez jakie kolwiek organy ścigania
** Użytkownicy podlegaja systemowi rang i punktów - patrz załącznik 1 regulaminu
** Użytkownicy moga podlegać sytemowi grup i kolorów - patrz załącznik 2 regulaminu
Oficjalne Zasady Postowania
** Tematy oraz odpowiedzi muszą być związane z treścią wiadomości.
** Forum jest miejscem wypowiedzi i każdy moze wyrazić swoj pogląd (uzytkonik zarejestrowany).
** Zabrania się treści obraźliwych innych użytkowników jak ich poglądów. (Nawet jeżeli na to zasługują).Mozna jednak dyskutowac i bronić swojego zdania lub krytkować bez naruszania godności osobistych innych uzytkoników. Dotyczy to zarówno postów jak i obrazów(avatarów, sygnatur). Nie dozwolone są również wulgaryzmy(również gwiazdki np. ***) oraz wszelkie treści o charakterze pornograficznym, seksualnym.
** Nie przestrzeganie powyższego punktu będzie karane ostrzeżeniem *. Po trzecim (3) ostrzeżeniu wyłączona zostanie możliwość pisania i odpowiadania na forum i komentach, a po czwartym (4) nastąpi ban. Ostrzeżenia można zmniejszać pisząc coś na rzecz strony - arty, działy, lub uppując itp.
** Niedozwolone jest niepotrzebne i celowe formatowanie czcionki. Jest tutaj mowa, głównie o używaniu Caps Lock'a. .
** "Skargi" są forum, gdzie możesz zgłosić naruszenie tej zasady. W razie potrzeby użytkownicy otrzymają ostrzeżenie(warning). Zamiast obrażać kogoś w odwecie, zachowaj się profesjonalnie i zgłoś sprawę moderatorowi/adminowi.
** Celowe, wielokrotne postowanie tematów lub odpowiedzi o tej samej zawartości będzie uznawane jako spam. Tego typu tematy/odpowiedzi zostaną usunięte lub też zamknięte, a ich autor otrzyma ostrzeżenie lub też otrzyma status banned, ograniczający jego dostęp do forum.
** Zabrania sie pisania tak zwanych łancuszków czyli tematów w ktorych kolejna osoba kontynułuje wypowiedz poprzedniej. Niezalerznie od tematyki i rangi użytkonika takie postępowanie bedzie karane ostrzeżeniem lub innymi narzuconymi przez administratora obciążeniami
** Zabrania się linków do plików oraz stron posiadających odsyłacz do innego forum dotyczącego Manga/Anime bez zgody admina. Jeżeli chcesz podać url do pliku, który zawiera aplikację(exe), plik zip, rar lub podobny lub adres strony, która jest zabroniona, musisz skontaktować się z administratorem i zapytać go o zgodę na tego typu publikację.
** Wszelkie próby zaburzenia poprawnego funkcjonowania forum będą karane uniemożliwieniem dostępu.
** Tworzenie i korzystanie z więcej niż jednego konta jest niedozwolone. Jest to traktowane jako spam i grozi nawet wykluczeniem z forum, tak więc każdy użytkownik może posiadać jedno konto użytkownika. Wyjątkiem jest osobne konto np. dla brata/siostry/kolegi niemajacego neta, jednak w takim przypadku należy to uprzednio zgłosić administratorowi.
** Uwagi dotyczące poprawnej pisowni są dozwolone poprzez prywatną wiadomość (PM). Możliwe jest jedynie umieszczenie ich jako dodatek do odpowiedzi. Oznacza to, że możesz zwracać komuś uwagę, gdy odpowiadasz na jakiś temat. Nie możesz tworzyć odpowiedzi, tylko w celu wypominania czyichś błędów.
** Chcęć zwrócenia komus uwagi jest takze traktowana jako spam . Jesli zauwazysz że ktoś zachowuje sie nieodpowiednio, możesz mu zwrócic uwage tylko i wyłącznie jako dodatek do swojej wypowiedzi. W przecinym razie i wobec Ciebie mogą zostać wyciągnięte konsekwencje
** Jeżeli na forum umieszczasz jakikolwiek artykuł, który nie został przez Ciebie stworzony, musisz podać autora lub nazwę serwisu, z którego pochodzi.
** Użytkownicy zobowiązani są do raportowania wszelkich naruszeń regulaminu do moderatorów oraz adminów. Osoby, pomagające w utrzymaniu porządku na forum mogą liczyć na zmniejszenie poziomu ostrzeżeń.
** Zanim o cokolwiek spytasz, upewnij się czy już tego typu temat nie został poruszony. W tym celu użyj przycisku "Szukaj", znajdującego się nadole forum. Tematów jest dużo wiec cięzko znalesc wszystkie poruszone wątki ale osoby notorycznie nie przestrzegający tej zasady będą karane ostrzeżeniem.
** Moderatorzy nie mogą zmniejszać poziomu ostrzeżeń bez zgody administratora, chyba, że uzytkownik został niesłusznie ostrzeżony. Zespół moderujący może jedynie wnieść zgłoszenie o zredukowanie liczby warningów danej osoby, podając konkretny, rozsądny powód. Nie przestrzeganie tej zasady będzie karane ostrzeżeniami.
** Moderatorzy nie mogą sobie nawzajem przyznawać warningów. W celu ostrzeżenia moderatora należy zgłosić się do administratora, który rozpatrzy wykonanie takiej akcji.
** Niedozwolone jest zakładanie tematów/sond odnośnie pracy moderatorów/admina. Jeżeli masz jakieś zastrzeżenia zgłoś się na forum skargi.
** Zabronione jest wprowadzanie użytkowników w błąd, poprzez rozpowszechnianie treści niezgodnych z prawdą.
** Moderatorzy nie powinni sobie nawzajem wchodzić w drogę, oznacza to, że mają prawo moderować wyłącznie na swoich forach. Odstępstwem od tego reguły jest masowy spam, który mają prawo zatrzymać przyznając ostrzeżenia.
** Nie dozwolone są nicki, sygnatury, avatary i opisy reklamujące inne fora lub strony bez zgody admina. Jeśłi nastąpi taka sytuacja, bedzie usuwana bez wiedzy użytkownika
** Zabrania się umiesczeć w treści posta obrazkw (gif,jpg,png itp) większych niż 300/50 px (szerokość/wysokość). Obrazki nie spełnijące wymagań będą usuwane. Możliwe jest jednak podanie linka do serwerów zewnętrznych (imagehacks, photobucket, itp), na których znajdują się zdjęcia. Linki te jednak muszą speąłniać zasady forum zawarte w tym regulaminie.
** Post musi nawiązywać do tematu, tematy które nie powinny znajdować się w danej kategorii będą przenoszone do właściwych for a ich autorzy mogą otrzymać ostrzeżenie.
** Jeśli chcesz zamknąć temat bo otrzymałeś satysfakcującą Cię odpowiedz, napisz.
** Topiki stare, lub takie w których nikt się nie udzielał będą zamykane na bieżąco wedle osądu moderatorów.
** Raportuj spam obsludze moderatorom i adminowi .
** Osoba moderująca forum zobowiązana jest w przypadku ingerencji w czyjś post zaznaczyć to odpowiednim kolorem - fioletowym dla moderatorów i/lub zielonym w przypadku administratora. Ma to na celu pokazania użytkownikowi co zorbił nie tak.
** Wszystkie nie spamerskie tematy są mile widziane
Sygnatury i opisy
** Serwis db4ever zastrzega sobie prawo do usunięcia, modyfikacji avatarów/opisow bez podawania konkretnej przyczyny.
** Maksymalny rozmiar avatara/emblematu 90 x 90 pikseli. (Avatary wieksze, beda usuwane - nie chcemy by fora byly nieczytelne ze wzgledu na grafe)
** Maksymalny dozwolony rozmiar avatara/emblematu to 20 KB (chyba że używasz moich z działu Free, ktore mają nawet 25-30kb -ale to jedyny wyjątek). Avatary obciażajace forum bedą usuwane.
** Wszystkie avatary i opisy muszą spełniać zasady postowania, dotyczące linków, treści obrażających innych użytkowników oraz obrazów o charakterze seksualnym.
** Tekst w sygnaturach/opisach nie może zawierać wyrazów o bardzo dużym rozmiarze czcionki, dopuszczona jest wielkość średnia(large). Reszta efektów pozostaje bez zmian i jest jak najbardziej dozwolona
** Grafika w sygnaturach nie może przekraczać 130x300px lub 100x400px. Przy podawaniu url do innych serwerów także istnieje maxymalny rozmiar wielkości pliku. Nie można dawać plików większych niż 20-25 kb
** Zabrania sie pisania w sygnatorach kolorami zarezerwowanymi dla administratora lub moderatora(ów)
** Bez zgody administratora nie można umieszczać w opisie reklam innych stron o tematyce Dragon Ball
** Zabranie sie dawania w sygnaturach lub pod nimi linków do serwisów bite fight - takie linki będą usuwane a użytkownik karany wedle uznania administratora
Dragon Ball 4 Ever - Postanowienia Końcowe
** Regulamin musi być respoktowany przez wszystkich użytkowników.
** Przebywanie, pisanie i korzystanie z db4ever oznacza akceptacje tego regulaminu
** Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane na forum.
** Wszelkie uwagi dotyczące regulaminu będą przyjmowane w tym forum.
** Nieprzestrzeganie zasad forum, spamowanie lub pisanie w celu zdobycia punktów i rang, będzie karane np. ostrzeżeniami. Każdy uzytkownik ma limit 4 ostrzeżen. Po trzecim (3) ostrzeżeniu wyłączona zostanie możliwość pisania i odpowiadania na forum i komentach, a po czwartym (4) nastąpi ban.. Administrator po reakcji moderatora może także obciążyć użytkownika punktowo odejmując mu ilość punktów adekwatną do przewinienia.
** Ban [usunięcie ze środowiska forum] narzucony poprzez administratora serwisu może być trwały lub kilkudniowy. Warunkiem zdjęcia bana jest rehabilitacja na rzecz portalu którą trzeba omówić z administratorem (np poprzez gg). W wypadku dalszego nieodpowiedniego zachowania użytkownika jego konto zostaje skasowane.
** Zastrzegam (admin) sobie prawo do zmian powyższego regulaminu i zmiany te zaczną obowiązywac wraz z aktualizacja regulaminu.
** Administrator zastrzega sobie prawo do nieprzestrzegania regulaminu jesli tylko pomoze to w pracy serwisu.
** Admin ma zawsze racje
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|